مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به استقبال اندک تماشاگران از دیدارهای لیگ برتر گفت: من به عنوان مدیرعامل باشگاه وقتی سکوهای خالی ورزشگاه را می بینم دلسرد می شوم. این اتفاق در مورد بازیکنان هم می افتد. آنها هم وقتی می بینند هواداری نیست که بازی اش را ببیند دلسرد می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، علی فتح الله زاده که تیم تحت مدیریت او یکی از مدعیان قهرمانی در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است اما هواداران از بازی های این تیم استقبالی نمی کنند ضمن بیان این مطلب افزود: واقعیت این است که الان داریم همه فوتبال را می زنیم و این نتیجه ای جز دوری تماشاگران از ورزشگاه ها ندارد. زمانی عطا بهمنش رقابت های فوتبال را به گونه ای از رادیو گزارش می کرد که ما آرزو داشتیم برویم ورزشگاه و ببینیم فوتبال چه شکلی است که اینقدر زیبا جلوه داده می شود. اما الان شرایط فرق کرده است.
 
وی ادامه داد: بازی را سراغ دارم که گزارشگر آن در 10 دقیقه ابتدایی بارها اعلام کرد این فوتبال نیست در حالی که همان بازی یکی از دیدارهای زیبای لیگ شد. متاسفانه این روزها همه فوتبال را می زنند و اجازه نمی دهند زیبایی از این رشته بماند. در این شرایط تماشاگران کمتر به ورزشگاه می آیند و وقتی بنده به عنوان مدیرعامل می بینم زحمت می کشم و تیم آماده می کنم اما کسی به ورزشگاه نمی آید دلسرد می شوم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به جدایی برخی بازیکنان و ارتباطش با همین موضوع خاطرنشان کرد: بازیکنان هم به عشق مردم و هواداران بازی می کنند. وقتی می بینند در ورزشگاه تماشاگری نیست انگیزه ندارند و دلسرد می شوند. به همین خاطر برخی که پیشنهادهای خوبی دارند جدا می شوند و می روند. باید کاری کنیم که آشتی فوتبالی برقرار شود و شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها بیشتر از قبل فراهم شود.
 
فتح الله زاده در مورد جدایی پژمان منتظری نیز گفت: به هر حال پیشنهادی که او از تیم قطری داشت نزدیک به چهار و نیم میلیارد تومان می شود. مگر باشگاه استقلال چقدر می توانست به این بازیکن پول بدهد که در استقلال بماند. به هر حال وقتی مشکلات مالی باشگاه را آزار می دهد بازیکنان هم با این پیشنهادات می روند. منتظری تمام پولش را از باشگاه استقلال دریافت کرده بود و تنها بازیکنی است که هیچ طلبی از ما ندارد.
 
وی که مهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود طرح قبلی اش برای خصوصی شدن باشگاه استقلال را مطرح کرد و گفت: واقعیت این است که نمی خواهند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود. اگر می خواستند تاکنون شرایط این کار را فراهم کرده بودند. همین الان هم تیم را پنج سال به ما بدهند خودمان تمام مخارج این باشگاه را تامین می کنیم. مشکل این است که خواستی برای این کار وجود ندارد و متاسفانه حمایتی هم نمی شود.
 
مدیرعامل استقلال ادامه داذ:من نمی دانم این آقایان چرا اینقدر ما را اذیت می کنند. من الان دو میلیارد تومان از چک های شخصی ام را هزینه باشگاه کرده ام. الان یکی بیاید این چک ها را تقبل کند من از فردا دیگر باشگاه نمی روم. وزارت ورزش باید 10 میلیارد تومان به ما نمی داد که تا الان فقط یک و نیم میلیارد داده. در حالی که ما تا حالا 12 میلیارد تومان هزینه کرده ایم. با این شرایط نمی شود کار کرد. دولت باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کند. این دو تیم متعلق به دولت هستند.
 
فتح الله زاده در مورد کری هایی که با مدیرعامل پرسپولیس می خواند نیز گفت: کری خوانی جزیی از فوتبال است و جذابیت های خاص خودش را دارد اما باید همه چیز در حد احترام باشد. باید بلد باشیم جذابیت ایجاد کنیم اما به یکدیگر توهین نکنیم. رسانه ها هم باید به ما کمک کنند و شرایطی را فراهم نکنند که ما خودسانسوری کنیم و دهانمان را ببندیم.
/2759/